пʼятниця, 1 червня 2012 р.

שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד ומכשירים ניידים אחרים - חלק 5

פתרונות ועידות

* כתובת IP של מקור - 64.233.183.104;


* יציאת המקור - 80;

VNC כלי

* כתובת IP של הנמען - 192.168.0.1;


שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד ומכשירים ניידים אחרים - חלק 5 לקוח שולחן עבודה מרוחק

* נמל היעד - 1251;


שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד ומכשירים ניידים אחרים - חלק 5 כלים VNC

* Protocol - TCP.


שולחן עבודה מרוחק הלקוח

עם זאת, אם טבלת מיפוי הנמל אינו מתיישב, אז החבילה נכנסת נדחית והקשר שבור.


כל מחשב בתוך הרשת יכול להעביר נתונים לרשת העולמית באמצעות כתובת IP חיצונית ויציאה של הנתב. על אותה כתובת IP של הרשת הפנימית, כמו יציאות שהוטלו הפעלות אינם נראים מבחוץ.


עם זאת, הנתב מאפשר לך לשתף נתונים בין מחשבים, רשתות פנימיות וחיצוניות רק כאשר חילופי הדברים הוא שיזם את המחשב בתוך הרשת. אם כל מחשב מחוץ לרשת מנסה לגשת למחשב בתוך הרשת מיוזמתה, כגון חיבור לנתב נדחית. בגלל זה קטן עסקים גישה מרחוק למחשב הנמצא ברשת הפנימית מוגנת על ידי הנתב, לא כל כך קל. יחד עם זאת, קיימת הטכנולוגיה המאפשרת לך לפתור את הבעיה של גישה למחשב ב-LAN דרך האינטרנט.


על מנת להפוך את המחשב ברשת נגיש מהאינטרנט, אתה צריך לבצע הגדרות ספציפיות על הנתב, כלומר, או לארגן את האזור המפורז שנקרא ולהוסיף את המחשב הרצוי, או לממש את העברת הנמל סטטי נתב (Port Forwarding, מיפוי פורט).


אזור מפורז (DMZ אזור) - היא דרך לעקוף את המגבלות של ה-NAT. המחשב בתוך הרשת המקומית, הממוקמת באזור DMZ, הוא הופך להיות שקוף NAT פרוטוקול. למעשה, זה אומר את המחשב בתוך הרשת היא כמעט מול חומת האש. עבור מחשבים אישיים, הממוקם DMZ אזור, הוא להפנות את כל יציאות 1 כתובת ה-IP-פנימי המאפשר לך לארגן את העברת נתונים חיצוני לרשת הפנימית.

Немає коментарів:

Дописати коментар