пʼятниця, 11 травня 2012 р.

Windows גישה מרחוק

VNC מחיר


מקום שליטה אישית VNC מרחוק תוכנית desktom התוכנה מבטיחה את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה.גישה מרחוק לעסקים הדבר נעשה תוך שימוש בטכנולוגיות הבאות:


אימות הצפנה מאובטחת.


כל הנתונים שנשלחו באמצעות תוכנית של יצרן השרת או בין מודולים בכל מקום שליטה אישית VNC תוכנת שולחן עבודה מרוחק, מוצפנים באופן מאובטח. אף אחד, כולל מפתחי תוכנה מותאמת אישית בכל מקום בקרה VNC שולחן עבודה מרוחק, לא תוכל לפענח את הנתונים. מקום בקרה אישית VNC תוכנת Remote Desktop משתמשת באלגוריתם פרק (מסוג אימות באישור מראש של שיחה) עבור אימות, כמו גם אלגוריתם RC4 עם מפתח של 128-bit אקראי - כדי להצפין את הנתונים המשודרים ברשת (תמונת מסך, הסמן, אותות מקלדת, וכו ').


VNC כלים

הגנה על גישה באמצעות שתי סיסמאות


כדי להתחבר למחשב מרוחק דרך האינטרנט, אתה צריך לדעת לפחות שתי סיסמאות. ראשית - זו הסיסמה של חשבון רגיל להיכנס לחשבון שלך. היא מאפשרת לך להציג רשימת הוסיף רק לחשבון של מחשבים. 2 (יותר חשוב) - סיסמה. היא נדרשת חיבור מרחוק בפרט Host-PC. גם אם מישהו יודע את הסיסמה של החשבון שלך, זה לא נותן לו את הזכות להתחבר מאכסן מחשבים ללא ידיעתם של סיסמאות. לשמור בסוד את הסיסמה - ואתה לא צריך לדאוג לביטחון.


הסודיות של הנתונים


לעשות בכל מקום שליטה אישית VNC מרחוק תוכנות desktom לא לשמור את הסיסמאות שלך בשרת. על מנת לבדוק אם הסיסמה מוזנת, השרת בודק חשיש הסיסמה ערך (MD5), ואת הסיסמה בטקסט רגיל אינה חלה.


אין צורך לפתוח פורטים חומת אש.


כדי להתחבר למחשב מרוחק ב "חיבור חשבון" לא צריך לפתוח כל יציאות נוספות של חומת האש של החברה, כדי שלא ליצור "חורים" במערכת הביטחון.


הודעה על חיבור מרחוק


באמצעות אפשרות זו Host-מודול (מופעלת כברירת מחדל), תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא יוכל להתחבר למחשב מארח ללא רשותך: כאשר מנסים לחבר קופץ חלון שבו תוכלו לראות מי מנסה להתחבר לך, ואתה יכול להפעיל או לבטל את הקשר הזה. החיבור יהיה מוחרם באופן אוטומטי אם אתה לא פעיל.


תכונות אבטחה נוספות


* סינון כתובות IP הכוללות לאפשר חיבור בחיוג אל מודול-Host רק מסוימים למוצרי כתובות IP ורשתות משנה.


* Host-PC משתמש שאין לו הרשאות מנהל מערכת Windows, לא תוכל להסיר או לפרוק את מודול הזיכרון מ-Host, גם באמצעות מנהל המשימות


* אם מישהו רוצה להראות המסך, תוך איסור גורף על היכולת לשלוט על גישה לקבצים וכו ', אתה יכול בקלות לעבור למצב של מודול ב-Host "רק צופה את המסך."


* באמצעות אירוע רישום אתה יכול לגלות מי ומתי מחובר למחשב מארח שלך.


 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар